به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای فنی استان گفت: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی درصد بالایی از بتن تولیدی را مصرف می کند، نظارت بر اجرای آن به این سازمان واگذار می شود.

ادامه مطلب...

محققان استرالیایی برای اولین بار بتنی بدون سیمان تولید کرده‌اند که در برابر خوردگی و آسیب‌های ناشی از عبور فاضلاب‌های شیمیایی مقاومت بالایی دارد.

 

نوین بتن
ادامه مطلب...

با افزایش هزینه کارخانه های تولید سیمان روند رو به افزایش نرخ قیمت سیمان را در سال  99 پیش رو خواهیم داشت

نوین بتن
ادامه مطلب...

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: چندی پیش عراق از واردات موزاییک به کشور خود را بدون گواهی B7 جلوگیری کرد اما خوشبختانه صادرات این کالا دوباره از سرگرفته شد...

نوین بتن
ادامه مطلب...

نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو از امروز 21 مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو از امروز شنبه 21 مهر ماه در سالن خلیج فارس محل نمایشگاه بین‌المللی تهران
برگزار می‌شود...

ادامه مطلب...

 جدیدترین آمار اتحادیه املاک که مربوط به فروردین ۱۳۹۷ می‌شود از افت ۱۹ درصدی معاملات نسبت به ماه مشابه سال قبل حکایت دارد. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی بیشترین رشد معاملات در اسفندماه ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به واحدهای ۲۰۰ متر مربع، بازه قیمتی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان و واحدهای واقع در منطقه یک مربوط می‌شود. کمترین میزان معاملات نیز در منطقه ۱۹ با ۸۱ مورد و کمترین رشد خرید و فروش به منطقه ۱۷ با ۱۳۸ مورد و رشد منفی ۲۲ درصد نسبت به اسفندماه سال قبل مربوط می‌شود.

نوین بتن
ادامه مطلب...

این روزها همزمان با کاهش نرخ سود بانکی بسیاری از مالکان بافت‌های فرسوده طمع‌شان بیشتر شده و قیمت‌های واحدهای نوساز خود را چندین برابر کرده‌اند، بطوری که میزان قیمت پایه در مناطق جنوبی تهران به ۳ میلیون تومان رسیده است.

بسیاری از مسئولان بخش مسکن مدعی هستند که جهش قیمتی در بازار مسکن نداریم و قیمت‌ها در این بازار بدون حباب است. این در حالی است که افزایش قیمت ارز و دلار در ماه گذشته بازار مسکن را نیز تحت تأثیر قرار داده و قیمت‌های این بخش، دچار حباب و افزایش شده‌است.

نوین بتن
ادامه مطلب...
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×