آخرین اخبارآرشیو اخبار
13 اسفند 1399 1392

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای فنی استان گفت: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی درصد بالایی از بتن تولیدی را مصرف می کند، نظارت بر اجرای آن به این سازمان واگذار می شود.

ادامه مطلب...
27 دی 1399 1491

محققان استرالیایی برای اولین بار بتنی بدون سیمان تولید کرده‌اند که در برابر خوردگی و آسیب‌های ناشی از عبور فاضلاب‌های شیمیایی مقاومت بالایی دارد.

 

ادامه مطلب...
آخرین مقالاتآرشیو مقالات
16 اسفند 1399 3741

قطعات پیش ساخته بتنی روشی مدرن در ساخت و ساز است. در گذشته بلوک و تیرچه را به دلیل کوچک بودن ابعاد جزء مصالح ساختمانی قرار میدادند اما هم اکنون بلوک های بتنی را در ابعاد بزرگتری تولید می کنند و به عنوان دیوارهای پیش ساخته بتنی مورد استفاده قرار میگیرند.

ادامه مطلب...
29 دی 1399 3704

جدول های بتنی را میتوان جز پرکاربرد ترین قطعات بتنی دانست. از موارد استفاده جدول های بتنی میتوان در زیبا سازی، محدود کننده فضا و هدایت سطحی آبها در معابر نام برد از طرفی فرسودگی این جداول نتیجه ای معکوس دارد و تعویض آنها هزینه زیادی را به همراه دارد اما به این نکته نیز باید توجه داشت که با رعایت اصول فنی و دقت در ساخت این جدول ها میتوان عمر آنها را افزایش داد.

ادامه مطلب...
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×